Kasvu tehdään yhdessä

VisitKarelia toimii matkailun kysynnän kasvattamisessa ja yhteistyössä yhdessä mm.:

  • alueen matkailun palveluntuottajien
  • myynti- ja jakelukanavien
  • median edustajien
  • markkinointikumppanien
  • …ja tietenkin kaikkien alueemme fanien kanssa.

Toimintaan pääset mukaan ja saat siitä lisätietoa:

Osallistumalla joka kuukausi pidettäviin VisitKarelian matkailun aamukahveihin

Matkailun aamukahvit on kerran kuukaudessa järjestettävä matkailutoimialan tilaisuus. Tilaisuuksissa työstämme yhdessä mm. alueen matkailustrategiaan, markkinointiin, myyntiin ja kehittämiseen liittyviä asioita sekä vaihdamme ajankohtaisia kuulumisia. Kokoontumisten vetäjänä toimii VisitKarelian toimitusjohtaja Jaakko Löppönen.

Pidämme kaikki aamukahvit tällä hetkellä digitaalisesti VisitKarelian etäneukkarissa. Tulevien aamukahvien ajankohdat ja liittymislinkit ovat seuraavat:

Tilaamalla uutiskirjeemme

VisitKarelia julkaisee kuukausittain matkailualan toimijoille tarkoitetun Matkailun ajankohtaiset -uutiskirjeen. Sähköinen kirje sisältää ajankohtaista tietoa maakunnan matkailuun liittyvistä asioista, tapahtumista ja koulutuksista.

Tilaa uutiskirje sähköpostiisi

Osallistumalla ja seuraamalla viestintäämme

VisitKarelia.fi | Facebook | Instagram | LinkedIn

Päivitämme ja julkaisemme viikoittain sosiaalisen median kanavissa ajankohtaista ja elämyksellistä sisältöä Pohjois-Karjalan matkailuun liittyen. Visitkarelia.fi-verkkosivustoa päivitämme kuukausittain tuote- ja palvelusisältöjen osalta sekä neljännesvuosittain teeman ja kauden osalta.

Ilmoita palveluistasi matkailijoille VisitKarelia-sivustolle ja kanaviin laittamalla sähköpostia visitkarelia (at) visitkarelia.fi

Ottamalla yhteyttä meihin

Rohkea ja tehokas kehitystoiminta vaatii osaavia ja intohimoisia tekijöitä. Ole yhteydessä meihin ja tule mukaan VisitKarelian toimintaan.

Ota meihin yhteyttä


Lähde mukaan VisitKarelian ajankohtaisiin kampanjoihin

#lovekoli-viestintä- ja markkinointikampanja

Koko vuoden kestävä #lovekoli-kampanjan tavoitteena on vahvistaa alueen kärkiviestiä ja mielikuvaa tukien samalla toimialamme nousua siihen, kun ihmiset pääsevät jälleen matkustamaan koronavirustilanteen helpottaessa.

Kampanja käynnistyi 30.3. valtakunnallisella tv-mainoksella ja jatkuu monipuolisina digisisältöinä loppuvuoden ajan. Tutustu kampanjaan ja seuraa sisältöä #lovekoli-kampanjan sivulla. Jaa kampanjaa omalla sivustolla/somessa tunnisteella #lovekoli.

Call for action

Julkaisemme alla toimintaamme sekä alueemme kauppasuhteisiin ja markkinointiin liittyvät Call for action -pyynnöt. Seuraa ilmoituksia ja tartu niiden mahdollisuuksiin. Esimerkiksi tuote-, palvelusisältö-, media- ja vierailutoiminnan pyyntöjä saamme eri markkinoiden myynti- ja jakelukanavista.

  • Ei juuri nyt avoimia ilmoituksia.