Kasvu tehdään yhdessä

VisitKarelia toimii matkailun kysynnän kasvattamisessa ja yhteistyössä yhdessä mm.:

  • alueen matkailun palveluntuottajien
  • myynti- ja jakelukanavien
  • median edustajien
  • markkinointikumppanien
  • …ja tietenkin kaikkien alueemme fanien kanssa.

Toimintaan pääset mukaan ja saat siitä lisätietoa:

Osallistumalla joka kuukausi pidettäviin VisitKarelian matkailun aamukahveihin

Matkailun aamukahvit on kerran kuukaudessa järjestettävä matkailutoimialan tilaisuus. Tilaisuuksissa työstämme yhdessä mm. alueen matkailustrategiaan, markkinointiin, myyntiin ja kehittämiseen liittyviä asioita sekä vaihdamme ajankohtaisia kuulumisia. Kokoontumisten vetäjänä toimii VisitKarelian toimitusjohtaja Jaakko Löppönen.

Tulevien aamukahvien ajankohdat:

Tilaamalla uutiskirjeemme

VisitKarelia julkaisee kuukausittain matkailualan toimijoille tarkoitetun Matkailun ajankohtaiset -uutiskirjeen. Sähköinen kirje sisältää ajankohtaista tietoa maakunnan matkailuun liittyvistä asioista, tapahtumista ja koulutuksista.

Tilaa uutiskirje sähköpostiisi

Lue vuoden 2020 uutiskirjeet ja tiedotteet

Osallistumalla ja seuraamalla viestintäämme

VisitKarelia.fi | Facebook | Instagram | LinkedIn

Päivitämme ja julkaisemme viikoittain sosiaalisen median kanavissa ajankohtaista ja elämyksellistä sisältöä Pohjois-Karjalan matkailuun liittyen. Visitkarelia.fi-verkkosivustoa päivitämme kuukausittain tuote- ja palvelusisältöjen osalta sekä neljännesvuosittain teeman ja kauden osalta.

Ilmoita palveluistasi matkailijoille VisitKarelia-sivustolle ja kanaviin laittamalla sähköpostia visitkarelia (at) visitkarelia.fi

Tägää meidät Instagramissa @visitkarelia_finland ja Facebookissa @VisitKarelia, ja jaamme julkaisusi mahdollisesti omalla tilillämme.

Ottamalla yhteyttä meihin

Rohkea ja tehokas kehitystoiminta vaatii osaavia ja intohimoisia tekijöitä. Ole yhteydessä meihin ja tule mukaan VisitKarelian toimintaan.

Ota meihin yhteyttä


Lähde mukaan VisitKarelian ajankohtaisiin kampanjoihin

Talvikauden 70/30 -markkinointikumppanuudet haettavissa 31.10.2020 saakka

Onko Sinulla idea, joka odottaa toteutumistaan? Tässä hetkessä tarvitsemme vahvaa näkyvyyttä kotimaan kohderyhmiin. Siksi monille tutut VisitKarelian 50/50-markkinointikumppanuudet toteutetaan tänä vuonna uusin luvuin. VisitKarelia maksaa kumppanuustoimenpiteestä 70 % ja hakijan osuudeksi jää 30 % markkinoinnin kustannuksista.

Lue lisää ja hae kumppaniksemme

#lovekoli-viestintä- ja markkinointikampanja

Koko vuoden kestävä #lovekoli-kampanjan tavoitteena on vahvistaa alueen kärkiviestiä ja mielikuvaa tukien samalla toimialamme nousua siihen, kun ihmiset pääsevät jälleen matkustamaan koronavirustilanteen helpottaessa.

 

Call for action

Julkaisemme alla toimintaamme sekä alueemme kauppasuhteisiin ja markkinointiin liittyvät Call for action -pyynnöt. Seuraa ilmoituksia ja tartu niiden mahdollisuuksiin. Esimerkiksi tuote-, palvelusisältö-, media- ja vierailutoiminnan pyyntöjä saamme eri markkinoiden myynti- ja jakelukanavista.

  • Ei juuri nyt avoimia ilmoituksia.