Kasvun vuosikymmen käyntiin
Toimintavuonna 2020 VisitKarelia käynnistää uuden kasvujakson 2020-2030. Yhtiön toimintaa ohjaa missio: VisitKarelia on Pohjois-Karjalan matkailun destinaatio-organisaatio (DMO), joka kehittää ja markkinoi aluetta sekä saa merkittävää kasvua ja kauppaa alueen yrityksille. Yhtiö on arvostettu, ammattimainen ja yhteistyökykyinen.
Toimintasuunnitelmaan vuonna 2020 sisältyy mm.:
Kärkiviestien ja tuotesisältöjen kaupallistaminen ja markkinointi
- VisitKarelia kärkiviestien määrittely.
- Kotimaan markkinointi- ja viestintäkampanja. Lue lisää
- Kansainvälinen markkinointi markkinakohtaisten markkinointisuunnitelmien mukaisesti.
- Tiedottaminen ja viestintä perinteisissä medioissa ja sosiaalisessa mediassa. Lue mediatiedotteemme
- VisitKarelia.fi-sivuston kehitys ja ylläpito. Tutustu sivustoon
Kaikki digiin ja tiedolla johtaminen
- Digitaalisen Tour design sisältö- ja toimintamallin käyttöönotto.
- Jakelukanavien aktiivinen kehitystyö:
a) Nykyisten jakelukanavien aktivointi ja myynnin tukeminen DMO-toimintana sekä
b) Uusien jakelukanavien avaaminen yhteistyössä VisitFinlandin ja kumppanuuksien kanssa.
Lue lisää - DMO-toiminnan verkkosivuston avaaminen.
Kestävän matkailukohteen kehitys
- VisitKarelia Sustainable -toimintatavan valmistelu ja käynnistäminen.
- VisitFinland Sustainable -ohjelman käynnistäminen toiminta-alueella.Lue lisää
Kasvua, ammattimaisuutta ja uusia yrityksiä
- Kasvustrategian aktiivinen viestintä toimialalla ja sidosryhmissä.
- Customer success CRM-toimintamallin käyttöönotto toiminnassa.
- Toiminta-alueen sijoittumis- ja investointitoiminnan tukeminen ja yhteistyö.
- Valmennusohjelmien käynnistys yhdessä sidosryhmien kanssa.
- Tutkimus- ja kehittämistyö koulutussidosryhmien kanssa.
- Kuukausittainen sisällöntuotanto ja viestintä. Lue lisää
Kehityshanketoiminta
- Lakeland kasvusysäys-ohjelman valmistelu ja käynnistys.
- Yhteistyöhankkeisiin osallistuminen.
Lue lisää